23.6.08

Time Piece.

Photobucket

Κλείνω τα μάτια.
Βλέπω τον ήλιο, με γαργαλούν οι ακτίνες του, θέλω να γελάσω... και γελάω.
Ανοίγω τα μάτια.
Κοιτάζω τον ήλιο. Δεν είναι λαμπερός, όμως οι ακτίνες του με καίνε. Ουρλιάζω. Δεν έχει σημασία αν θέλω, δεν υπάρχει περιθώριο για σκέψη.
Κλείνω τα μάτια.
Κοιτάζω δίπλα μου. Εσύ, μ'ένα βλέμμα γεμάτο ηρεμία, αγάπη και χαρά. Μου μιλάς για ό,τι μπορεί να θεωρηθεί παράλογο... και μ'αρέσει. Φαντάζει ομορφότερο και αληθινότερο, μόνο και μόνο γιατί το λες εσύ κι επειδή το λες έτσι όπως το λες.
Ανοίγω τα μάτια μου.
Κοιτάζω δίπλα μου. Εσύ, μ'ένα βλέμμα γεμάτο αμφιβολία, φόβο κι εξάρτηση, να παραπονίεσαι για το παραμικρό, να γιορτάζεις τη δυστυχία των συνανθρώπων σου και να διαλαλείς την 'ευτυχία' σου.
Κλείνω τα μάτια.
Μμμ... Τρώω πεπόνι στην παραλία. Μασάω αργά και παρατείνω την ευχαρίστηση που μου δίνει η γεύση του.
Ανοίγω τα μάτια.
Καταπίνω αμάσητο το κρουασάν, που αγόρασα πριν ένα λεπτό, και τρέχω να προλάβω το λεωφορείο για τη δουλειά. (Αααααχ, και να ήταν μόνο το κρουασάν που καταπίνω αμάσητο...)
Κλείνω τα μάτια.
Στέκομαι μπροστά στον καθρέφτη. Απέναντι μου ένα προσωπάκι χαρούμενο, μου κλείνει το μάτι και απλώνει το χέρι... ''Πάμε να τρέξουμε και να γελάσουμε''.
Ανοίγω τα μάτια.
Το είδωλο μου στον καθρέφτη. Μου κλείνω το μάτι και χαμογελάω. Ναι, μπορώ ακόμα να γελάσω και να τρέξω. Ο χρόνος, κι αυτός ένα παιδί είναι. Θέλει να παίξει μαζί μας... με τις αποφάσεις μας, με τα θέλω μας. Είναι ασυνεπής και πολλές φορές ξεχασιάρης. Ομως.. τρελλαίνομαι να τον προκαλώ... Αυτό θέλει άλλωστε.

3 σχόλια:

Unknown είπε...

τι όμορφο κείμενο,σαν το σφύριγμα ενός περαστικού που ποτέ δεν γνωρίζεις ,αν θα το ξανακούσεις.αρχίζω να ονειρεύομαι ταξίδια παιχνίδια κι ας ε΄σακασαν μύτη οι ρυτίδες γύρω από τα μάτια.θα σταματήσω το χρόνο που εσύ μπορείς και παίζεις μαζί του .φιλιά

Unknown είπε...

@Bασίλης> Να τον σταματήσεις, και να έρ8εις να φάμε πεπόνι. Μερικές φορές όταν παίζω με τον χρόνο προσπαθώ να καταλάβω αν τρέχω εγώ προς αυτόν ή αυτός προς τα μένα. Να είσαι καλά. Φιλιά. :)

Unknown είπε...

δεν ξέρω γιατί όταν έτρωγα πεπόνι έβγαζα σπυράκια στην γλώσσα.εχω να φάω από παιδί,όμως δέχομαι κάθε πρόσκληση,στείλε μου λεπτομέρειες και βουρρρρρρρρρρ έφτασα!!
για σένα χαλάλι και τα σπυράκια..